Hva er status på lånesøknaden min?
Lånesøknader behandles normalt innenfor en hverdag, så dersom det har gått over en hverdag og du enda ikke har hørt noe, kan du kontakte oss på tlf 233 08 300 alle hverdager mellom kl. 9-17, eller skrive til oss nedenfor.
Hvor lang tid tar det før pengene er på konto?
Fra du mottar e-post om at lånet er utbetalt kan det ta et par virkedager før pengene er på konto.
Hvilket kontonummer blir pengene overført til?
Pengene blir overført til kontonummer du har oppgitt i søknaden.
Dersom du er i tvil om hvilket kontonummer dette er, kan du se på gjeldsbrevet du har mottatt eller ta kontakt med oss på tlf 233 08 300 alle hverdager mellom kl. 9-17. Eventuelt kan du skrive til oss nedenfor.
Hvorfor har jeg fått avslag på lånesøknaden min?
Lånesøknaden vurderes gjennom en kredittscoremodell. Dette skjer automatisk når du sender inn en søknad. På bakgrunn av denne kredittvurderingen velger vi å innvilge eller avslå en lånesøknad. Hva denne vurderingen går ut på kan vi ikke utdype ytterligere.
Fant du ikke det du søkte etter?
Du kan skrive til oss på: expressbank@expressbankmail.no.
Husk å skrive ditt lånenummer eller søknadsnummer i e-posten, så vi raskere kan hjelpe deg.
Du er også velkommen til å ringe oss på tlf.: 23 30 83 00. Vi er klar til å besvare telefonen alle hverdager mellom klokken 10:00-16:00
Når er det best å ringe til oss?